San Francisco, here we are

10 september 2011 - San Francisco Mission Street, California, Verenigde Staten

We zijn er! Na een lange reis waarvan 10 uur in een vliegtuig en wachten voor de douane en reizen met de trein en wachten op de auto en het laatste stukje met de auto.. zijn we er dan toch.

Het is hier nu nog maar 20.48 uur, maar volgens de Nederlandse tijd 5.48 uur. Negen uur tijdsverschil dus en daarom is het zo tijd om ons bedje op te zoeken. Het is een eenvoudige hotelkamer, maar toch netjes en schoon. Prima.

Morgen gaan we de stad verkennen en verder cruisen met onze vette witte Dodge Charger. Wat een bak zeg...

Voor jullie een goedemorgen en voor ons dus welterusten

1. Joost en Lianne:
    11 september 2011
    Goedemorgen vakantiegangers! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Wat een onderneming is zo'n reis toch. Maar nu begint dan eindelijk het echte genieten! Veel plezier!
  2. Papa en mama:
    Chris, jammer van je breuk anders had je zeker lekker kunnen toeren in zo'n vette bak.
    Geniet maar van een fijne vakantie.