Gelukkig hebben we de foto's nog...

6 oktober 2011 - Alkmaar, Nederland

En we zijn weer in Nederland. Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en medeleven enzovoort. Wij kijken terug op een mooie reis met hele mooie herinneringen. Eén van de hoogtepunten was toch wel de beklimming van de Angels Landing in Zion, maar ook de voorstelling Ká (van Cirque du Soleil) was erg mooi, Death Valley dat verrassend afwisselend was, de grote sequoia bomen... voor Yosemite hadden we te weinig tijd, maar hier wel onze eerste herten gezien en mooie vergezichten en terugkijkend op Vegas, dan denk je gewoon echt, wát een stad... zo bijzonder, al die lichten, al die mensen... gekkenhuis. LA, ook een wereldstad waar Universal Studios dan weer uitspringt, nou ja.. eigenlijk daar alles wel, het is zo'n bijzondere stad. Niet te vergeten nog Antelope Canyon met zijn mooie vormen en kleuren, San Francisco waaar het erg leuk was om te fietsen en Alcatraz een mooie herinnering heeft... ja, gewoon teveel hoogtepunten om op te noemen. Het is allemaal niet met elkaar te vergelijken en elk park en stad heeft zo zijn karakteristieken.

Onze terugreis verliep trouwens voorspoedig. We vertrokken met regen vanuit LA, en kwamen hier vanmorgen om 8.45 uur al op de landingsbaan van Schiphol aan. Ook met regen helaas.... Om half 11 waren we weer in huize Alkmaar. Ondertussen hangt de eerste was weer aan de lijn en hebben we weer genoten van een lekker volkoren broodje met filet american en lekker (karne)melk en kaas. De jetlag valt tot nu toe mee. We hebben geprobeerd in het vliegtuig te slapen, maar dat lukte slechts een paar uur. We zijn nu gewoon al heel lang wakker en proberen dit zo lang mogelijk vol te houden om meteen in het Nederlandse ritme te komen. Dat moet vanaf maandag sowieso weer, dan gaat Mèlanie weer werken. En Chris moet maandag naar het ziekenhuis waarbij ze zeer waarschijnlijk zijn gips gaan verwijderen en gaan constateren dat het allemaal in orde is.

Voor wie graag de andere foto's wil zien (wees gerust, we gaan de 4.000 foto's nog wel even selecteren), die kan natuurlijk altijd langs komen.

1. Jordy:
    6 oktober 2011
    Zo weer lekker thuis, goed te horen dat alles goed is gegaan, alleen hadden jullie daar vast nog wel een tijdje willen blijven!!
    Klinkt allemaal onwijs gaaf daar, wil zelf ooit ook nog wel heen.

Gr. Jordy